Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate spre buna funcționare a mediului de lucru și pe satisfacerea clienților pentru a se alătura echipei noastre în calitate de asistent comercial! Dacă te reprezintă scurta noastră descriere, cât și criteriile enumerate în linkul atașat mai jos, trimite-ne CV-ul tău, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp!


Candidatul ideal:
Capacitatea de gestionare a relațiilor cu clienții
Cunoștințe solide de operare pe calculator a Office: Word, Excel etc.
Abilități bune de comunicare și interrelaționare personală
Capacitatea de a-ți stabili prioritățile și de a gestiona eficient volumul de muncă
Capacitate de a respecta termenele limită;
Atenție sporită la detalii;
Abilitatea de a învăța lucruri noi, responsabilitate, corectitudine și seriozitate;
Atenție distributivă, capacitate de adaptare și învățare rapidă.

Descrierea jobului:


Asigură o bună comunicare atât în interiorul departamentului cât și în relația acestuia cu celelalte departamente;
Asigură relația cu furnizorii și clienții
Ține evidențe și centralizează facturi
Urmărește încasarea sumelor datorate de către clienti, transmite și întocmește documentele de vânzare
Ajută la elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei necesare implementării activităților
Asistă managerul în orice aspect legat de activitatea acestuia
Participă activ la planificarea și implementarea strategiilor de dezvoltare a firmei